Sovmorgon.com

Ja shit haha. Jag kommer verkligen vara helt död i morgon när jag ska upp tidigt. Har fan sovit till 10 två dagar i rad nu. Men skönt vare ;P
Även att ja faktiskt har sovit mer än 8 timmar ändå, vart ju sjukt sent igår. Jonas kom ju hit en sväng och hälsade på :) Shit vad vi hade att prata om, riktigt trevligt :) Hoppas de inte dröjer lika länge till nästa gång nu, men inte helt lätt när man flyttat till annan stad ;P

Nu sitter jag iaf i soffan, fryser och dricker te hehe. Fanns ju inget sånt här vaniljte här hemma, så ja tog vad som fanns. Ett annat grönt te, citron och ingefära. Inte skitgott, men what to do ? Jag lär mig väll att tycka om det ;P
Vad händer idag då? Ska väll försöka ta mig ut och rida lite. Inget regn idag iaf, Än så länge. Jaja vi får se :) Jag måste fan plugga lite också, vill ju inte kugga på tentan liksom haha.




Jonas in Action ;P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0