Söndag

Nu är jag tillbaka i gävle igen. Blandade känslor det, trivs ju hemma med. Pratar fan ihjäl mig där för här har ja inte så många att snacka med. Grannarna, ryssar haha ;P
Nä men de vart inte ridning idag :( Fitt väder ju, regnar och har sig. Inte fan tänker jag rida då, hade ja säkert blivit sjuk igen. Så de får bli en annan gång.. Min läckra fototapet håller iaf på att bli verklighet ;) Hoppas bara att de går att göra, de är såå Jag xD Juste, jag har ju solat idag med. Det var inte igår kan jag säga. Flöt omkring där och jag är inte förvånad om ja har brännsår på arslet i morgon :S Shit de va verkligen skithett i solariet! damn haha.

Nu så är jag cool och spelar bingolotto! Men jag lyssnar på musik medans för dom spelar ju så jävla dålig på musik i de programmet. Och Lotta tål ja fan inte haha, dryg kärring.


This is good music


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0