Söndag

Godmorgon påer. Uppe tidigt ja hehe. Tidigare än ja trodde tom ;P Eftesom man tydligen ska ställa om klockan nu, Min telefon ställer ju om sig själv, men inte den ja har nu (lånetelefonen) Så jag trodde jag klev upp 8 jag. Men efter jag kom hem från stallet och satte mig här så såg ja att kl va 8.16 haha. Ofta de tog 16 min för mig att åka till stallet och fixa allt och sen hem igen ;) Superman eller vad haha.
Jaja, vart måttligt förbannad när jag skulle åka i morse. Trött och jävlig liksom. Kommer ut och ser att Kevin har parkerat sin bil mitt för alla andra bilar så jag fick inte ut mercan. Även att han förmodligen har tagit med sig nycklarna till amanda för dom hittar man ju inte. Så jag och mamma försökte knuffa bort den, men ja då har han ju rattlås i så va bara backa rakt bak liksom, så den står typ mitt på vändplan nu (nästan iaf haha). Kom iväg till stallet iaf så nu är de klart :) nice.

Fan ja vill ha tillbaka min telefooooooon. Less på den här med så kass kamera :( Har fan väntat två veckor nu och inte hört nått, 5-10 dagar säger dom när man lämnar in den. Hmm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0