Söderhamn

Lite dåligt med uppdatering idag. Men vafan ja har haft fullt. Åkte till sjukhuset kl 10, och där fick man ju sitta ett bra jävla tag. Vart fan skitirriretad. Satt även två småbarnsföräldrar där som typ "hinta" att dom tyckte att man borde få gå före om man hade barn. In my Ass haha. Okej en av ungarna var inte så fräsch, jätte snorig den va de synd om. Men den andra va ju inge sjuk, ja va fan sjukare haha ;P
Ja efter sjukan iaf så åkte vi och kollade på tapeter. Finns ju så sjukt mycket så vart fan inge klokare ;P Men har iaf kommit på en plan, så ska åka hem nångån i veckan med och kolla vidare. Hade lite ont om tid idag pga sjukhuset. Ska även försöka fixa till en bild i PS som ja ska göra till fototapet sen :) Kommer bli kanon om de blir som ja tänkt mig ;D
Sen vart de lite donk iaf, man kan ju inte låta bli nu va de faktiskt länge sen. Och jag som har vart så nyttig hela veckan kände att de förtjänade jag ;P
Sen åkte vi på Dollar och jag köpte lite knivar ;P Jag har ju bara en som är skitdålig. Och sen på lidl och köpte mat ;P

Nu sitter jag i soffan, nyss hemkommen från stallet. Hade sällskap i stallet när jag mockade. Av typ världens sötaste kattunge :) Minns inte va han heter nu för de va nått anorlunda ;P Men om ja kommer ihåg kameran i morgon kanske ja tar kort på han :)




Kommentarer
Postat av: nathalie

hahaha donken eller fan kim ;) men du varit duktig endå nu liksom rehab från coolan liksom;) fan vi måste komma på vad vi ska klä ut oss till hörruuu:P puss

2009-10-03 @ 20:46:30
URL: http://nathalieisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0