RIP

Eftermiddag nu, eller kväll tom snart :P Börjar bli mörkt iaf. Har vart på donken med Maria en sväng :) Eller ja, mer än två timmar ;P Så blir det när man har mycket att prata om ;) Hoppas på en repris snart, kanske i gävle då :)  Sen åkte jag och solade, fan va skönt det är att sola nu när de är så kallt ute. Man riktigt njuter och låssas att det är sommar haha ;P Sen handlade jag lite på coop, frukost och lite mandariner ;P Sen hem och skifta tvätt. Var folk här hemma då, dom som skulle hämta studsmattan och poolen. Vi har ju ingen anvädning av dom så dom hade tydligen fått dom ;P Aja nu är dom klara iaf, och vår gräsmatta är lite tommare ;P


Va ut och kollade kaninburen för en stund sen, och fick en överaskning. Fast inte helt oväntad ändå.. Det va en av kaninerna, Mamman som hade dött. Hon låg helt platt och va jättedöd och blöt. Såg ut som någon hade brytit nacken av henne med, men tydligen så är de en vanlig ställning för en död kanin. Jaja, hon va gammal så de va väll dags. Bara en lite randig en kvar nu, blir en ensam vinter för Tequila. Men iaf RIP Lakrits.


Snart bär det av hem igen, till gävle då. Ska ja sätta mig och läsa lite i min egna soffa hehe. Framför min egna tv :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0