Placerat röven..

I soffan!

Grejjen i bibblan va ju givande haha ;P Vi satt i nån slags datasal och sökte massa tidskrifter och artiklar och vettefan allt haha. Mycket var på engelska så de va ju inte helt enkla ord vill ja mena. Men vi fick oss några goda skratt där, sällan vi ;) Även att vi kom på några nya ideer för onsdag ;P Får se i morgon vad vi bestämmer oss för :)
Efter skolan så käkade jag lite middag, wook och ris. Gotta :) Sen vart det en powerwalk med Äcklet :) Märkligt att alla stora hundar jag möter ser ut som dom vill äta upp Enzo. Ägarna har ju full sjå att hålla sig på fötter haha. Tur min inte kan dra omkull mig iaf ;) höhö

Nu jävlar väntar plugg hela natten lång iaf. Ser jag inte fram emot. Läste några sidor när jag satt i väntrummet på sjukhuset. Men alltså seriöst. Är det meningen att en normal dödlig ska kunna förstå de där tramset eller ? haha. Ibland känns de bara som ja valt helt fel utbildning. Men förhoppningsvis blir de bättre svenska framåt ;P Har iaf typ 80 sidor att läsa till i morgon då ja ska träffa min studiegrupp. Och de ja ser med ögonen försvinner ur mitt huvud, fort som satan. Inge vidare filosof ja ;P


Kommentarer
Postat av: nathalie

SAKNAR VÅR GRUPPPPPP!!!! Puss pårey

2009-10-05 @ 19:48:51
URL: http://nathalieisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0