Tisdag

Mötet med min grupp i skolan idag gick bra. Vi kom fram till en hel del iaf :) Ska träffas på torsdag igen och göra klart allt.
Efter skolan iaf så drog jag hem, ut med hunden och sen käkade jag lite lunch och kollade på tv. Sen drog jag, Magda och Nathalie ner på stan och kollade lite inför i morgon. Vi har iaf bestämt tema nu så de är ju skönt. Synd att de skulle vara så jävla svårt att hitta passande kläder för det NU när man behöver de. Har ju funnits jätte mycket passade innan men nu är allt borta. Typiskt liksom, Personligt mot oss jag lovar haha. (lågt KASAM) höhö

Nu vilar jag lite iaf, inför Desperate Housewives så jag inte somnar! Är så sjukt trött och har ont i huvudet :S
Måste vara för att jag sovit så lite dom senaste dagarna. Förra veckan med. Haft så mycket i skolan och tidiga mornar. Nä fy fan ja kommer aldrig att vänja mig med det ;P Man måste ju få sova klart nångång liksom. I morgon så får jag lite sovmorgon iaf. Mamma och morfar kommer hit och vi ska fixa lite med lägenheten. Dom kommer kanske 10 eller 11 tyckte ja de lät som. SÅ ja lite sovmorgon iaf :D wohooo.



fy fan, tagga för i morgon ! XD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0