Onsdag

God morgon hörrni. Sovmorgon idag, sjukt härligt måste jag säga. Synd bara att de är svinkallt här, förväntar mig att pingviner kommer gåendes här snart. hua Tur ja sov med picko fleecen på haha. Men inga byxor dock så benen är lite kalla.

Ska väll ta nå frukost snart och packa ihop sängen. (bäddsoffa)
Sen ska jag åka och rida lite, va ju år och dar sen sist. Kan verkligen behöva en rejäl tur nu efter alla kakor igår haha. Sen på eftermiddagen ska jag åka ner till gävle igen. Jag älskar verkligen att åka bil, så jag tycker faktiskt de är kul att åka fram och tillbaka ;P Åker nog hit igen i morgon med för ja tror vi e lediga på fredag. Blir ju i söderhamn i helgen för dom andra ska till sthlm så ja ska passa vovvarna :)




miss it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0