Men fuck

Det är emot min natur att kliva upp så här tidigt.. uuuusch :P Ja är så trött så ja kommer fan köra mot rött hela vägen till skolan. Och de är jävla massa rödljus på den vägen hahaha. Vi ska träffas kl 8 idag min grupp, och förbereda lite. Börjar 9.15 igentligen. Det är så förbannat grymt skönt att de är helg sen, verkligen dags för lite sovmorgon nu. Guuud jag kommer sova hela dagen haha. Nä men iaf tills ja vaknar av mig själv, ska fan inte kliva upp före solen iaf, de är ju helt sjukt.

Kollar på the Voice nu iaf, as usual :) Och dricker te för att få upp värmen, a juste de. Min kroppstemp ligger på typ 25 grader när jag måste kliva upp så här tidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0