Måndag

Jag fick ju lite sovmorgon iaf ;P hehe Men kunde fan knappt sova inatt för ja är så rädd för tentan hahaha. Jag fattar nada av böckerna, det vill liksom inte fastna. Skulle kunna läsa ut båda böckerna samma dag, men ja fattar inte vad jag läser, de fastnar inte :( Förhoppningsvis blir de lättare idag när vi ska plugga tillsammans :)


Igår så hände inte så mkt. Åkte ut till Pappa och hämtade min bil, sen på Eenter och köpte skridskoskydd till Nelly och sen ut till Björte och kolla på DTM :) Glass hade vi med oss också, ofcourse ;) Tråkigt att racet gick åt helvete för han vi hejjar på bara. Sen vart det pizza här hemma, fast jag åt Hotwings istället. Hatar fan pizza :S
Efter de vart de lite Bingospelande för några av oss ;P Dock ingen vinst men ja känner att de är nära nu ;) höhö


Nu sitter jag och ska dricka lite te, och läsa lite i boken innan ja ska bege mig ner mot Gävle. SKa svänga förbi på gth med och fylla på spolarvätska. Kanske ja också ser nått när jag kör ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0