Måndag

Äckeltrött är jag..

Men nu är iaf vardagsrummet färdigtapetserat, förutom fototapeten då. Men den kommer sen hehe. Nu är det iaf beboligt här ;P Det vart sjukt sent här igår iaf innan vi va klara. Tom så kevin kom hit för han hade så tråkigt hemma. 8 mil hit och dit är ju inget haha. Ja vi hade det trångt och mysigt iaf medans Birgitta tapetserade hehe. Dom åkte väll typ halv 12, så dom är väll tröttare än jag idag hehe. 

Nu sitter jag och dricker te iaf, och kollar på the voice på min nya tv ! :) Love                                                     Skola snart, nån föreläsning. Shit jag kommer somna haha.

Kommentarer
Postat av: nathalie

känns som de någon mer som blivit TE nörd;)hahahah

2009-10-12 @ 16:43:40
URL: http://nathalieisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0