Kväller

Nu är snart denna dag över. Har fått lite gjort iaf, med min klädhylla hehe. Så nu är lite kläder slängda och resten nerpackade i en påse som ja ska ta med till gävle sen. Har min garderob i mitt gamla rum kvar att rensa nu bara och sen kommer de vara proppat i min garderob i lägenheten ;P Men de e ju bara härligt.

Nu har vi käkat middag iaf, och före det så va jag ut och red en sväng. Shit Lussi va ju helt vansinnig, gamla damen liksom. Jag kände hur jävla gärna hon ville lägga sig ner och mosa mig. Överpigg var bara förnamnet liksom, så blir en tur i morgon med, kan ju inte köra för hårt med henne första dagen man rider när hon stått så länge. Får ta en längre tur i morgon så hon är trött sen. Skulle behöva låta henne rusa av sig också, men då behöver jag en rak och bra väg låååångt ifrån en bilväg. Ifall jag ramlar av så vill ja ju inte att hon ska bli överkörd. Vet inte hur de är med min balans nu för tiden ;) Även att vägen inte få svänga för mycket eftersom hon blir omöjlig att bromsa om man släpper henne så man måste ha koll framåt så man inte springer över någon som är ute med hunden i kurva ;P haha

jaja, Snart kommer kevins svärfar hit, Dom ska se fotboll. Tråååk. Men ja ska iaf se Despan, så jag och mamma går ner och kollar på det.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0