Kväller

Hemma från Nathalie nu, jävlar va vi har pluggat alltså! Faktiskt så har vi vart duktiga tycker jag :) Sen hur fan de kommer gå i morgon är en annan fråga ;P Vi har iaf försökt hehe

När jag kom hem så vart jag skitförbannad. Det fanns ju ingen jävla parkering ledig ! VAD FAN !? Liksom.. Finns ju alltid nån ledig, har de flyttat in flera stycken idag medans ja var borta eller ? Jag blir ju fan irriterad. Fick jag ställa min bil på nån gata långt borta, så kommer säkert få böter. Hur har dom tänkt liksom, Man betalar flera tusen i hyra och har ingenstans att ställa bilen. Fucked up tycker jag. Tänk om ja e handikappad då? får ja värsta långt till dörren, eller om ja bli våldtagen på vägen hem. Kommer säkert få inbrott i bilen med, med tanke på vad som bor här i krokarna liksom haha. Fick gömma stereon och gpsen, så de inte ser ut som de finns nått å ta i bilen liksom. Kanske finns puckon som tycker de e värt å krossa en ruta för en gps liksom, who knows.

Nä nu ska jag gå och sova, OM ja kommer kunna sova. Är lite orolig över min bil faktiskt. Som står därute helt ensam och övergiven :( 

God Natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0