Kväller

Nu har jag vart på en liten promenad med Äcklet. De va svinkallt haha, så ja ska nog ta vantar nästa gång :P När jag va ut och skulle gå in på stigen ja brukar gå på så möter jag en kille med hund där, eller en bit bort så jag går vägen runt och tänkte ta stigen på hemvägen. Så när jag är vid stigen igen så ser ja att de går en annan människa med hund där, fan ja orkar inte möta massa människor med hund haha. Dom ska stanna och snacka och säga va söt enzo är och deras hund ska hejja och massa tjaffs. Okej nu tror ja inte att killen med stora hunden hade stannat och snackat, men istället så försöker alla stora hundar jag möter Äta upp Enzo, och då blir dens ägare skyldig mig mycket pengar haha ;P Men jaja, fan less på pensionärer med hund, kanske ska ta och skaffa pitbull så slipper jag bli stoppad ;) höhö

Nu sitter jag och ska äta lite iaf, har fortfarande ont i magen men hjälper ju inte att svälta haha. Sen blire plugg plugg, har ju redovisning i morgon och efter den ska vi planera lite inför Halloween, kommer bli kanon ! :D

Mina nya skor! =) Asläckra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0