hemma igen..

Nu var programinformationen avklarad. Och nästa termin ser ju intressant ut hehe.
Nu har jag ätit lite gröt, och ser på smallville :) Dags för skola igen kl 13. Så då hinner man vila upp sig lite innan ;P Sjukt trött. 
Jag fick skrapa rutorna på bilen i morse, första gången redan nu !? Shit man blir ju gråtfärdig. Kylan är verkligen deprimerande. Dom pratade om sommarlov idag på programinfon, Då längtar man ju inte alls, näe..
Min vinter jacka ligger på vinden hemma med, Alltså peak jackan. Skulle väll behöva skaffa mig en mer vardaglig vinterjacka då peaken är en skidjacka. Men har inte hunnit med. Så ska väll ta ner den efter helgen. Nu får jag klara mig med Pickojackan. Den är ju lite varm iaf, men känns som alla glor sönder sig när man går runt på skolan i den haha. Den är ju rätt färgstark haha ;P Men wtf, ja vill ju inte frysa. Ja kör tom med långkallingar ju, kunde knappt röra mig idag för jag var så påklädd ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0