Hemma igen.

Gick fort i skolan, eller föreläsningen tog väll normal lång tid. Men skulle ju ha gjort intervju uppgiften efter de men vi ändrade plan och satte ihop några frågor istället så tog inte så lång tid :)
Nu sitter jag och äter lite lunch och ser på MTV. Ska diska lite sen och packa lite saker inna jag beger mig mot söderhamn. Fast ska till valbo först med och fixa lite ;P

Jaa, men de där med snön var nog rätt överdrivet. Hell no att de kan snöa nånstans härikring liksom, fan sol ute. Aja de återstår att se, lär ju inte vara nå snö på vägarna iaf. Synd de, lite kul äre ju när de sladdar omkring hahaha ;P Nä nu ska vi inte vara självmordbenägen.

Får se om jag skriver nått mer senare maby :)


Invigde min nya tröja idag :) Me like marinblått ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0