Hemma igen.

Från skolan. Redovsningen gick bra, smärtfritt haha. Jag behövde inte säga så mkt ;P hoho Tog bara en och en halv timme med så de va riktigt skönt. Nu kollar jag på tv och väntar på att Nathalie sa bli klar så ska jag åka och hämta henne :) Vi ska dra på mediamarkt och kolla lite. Jag måste ha ny tv haha. Lite andra saker med, som typ ny hårblås och kaffebryggare till helgen. Ska ju tapetseras och då kommer väll damerna vilja ha kaffe, jag dricker ju inte själv hehe. Så får se vad dom har för kul stuff på mediamarkt, ja har aldrig vart där nämligen. Så de ska bli spännande, kul med prylar :)

Jaa sen då? Måste jag fan städa haha. Fick order om att de skulle vara städat till i morgon när dom kommer. Så är bara att dra tummen ur röven och städa det. Men ska bli otroligt skönt att få de lite finare här :) Köket är bra nu iaf, nästan klart. Morfar och mamma fixade med lampor och köksbordet i onsdag så de är mer hemtrevligt nu :) goodie!
Senare ikväll så blir det iaf Fast and Furious på tv :) Här eller i söderhamn. Har inte bestämt mig än om ja ska stanna eller inte. Får se hur sent det blir idag efter ja är klar med allt och hur tidigt dom kommer i morgon. Jaja, Paul Walker baby säger jag. Kommer drömma gott inatt iaf ;) höhö



På rätt plats, bakom ratten. Oh läckert baby !


Kommentarer
Postat av: Ida

:) du vet att du får komma hit! bella kommer ikväll eller imorgon bitti!

2009-10-09 @ 12:34:14
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: S A N D R A

sv: tack :D

2009-10-09 @ 19:39:40
URL: http://sandr4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0