God morgon

Uppe tidig jag, för att vara lördag iaf ;P
Har haft storfrukost nu, massa roligt gokartsnack haha ;P Kul med främmande :)
Nu snart så ska jag åka ut med min bil till pappsen, han ska kolla den idag =) Och jag och mamma ska åka till Ikea och shoppa lite till lägenheten, ja skulle också behöva kolla på en vinterjacka, eller parkas hehe. Ja har ju bara skidjackan och den är ju snygg men passar inte riktigt om man vill kanske ha stövlar eller nått på sig. Måste ha en mer vardaglig jacka ;P En röd parkas skulle inte sitta fel, med en stoooor fluffig luva ;D

Sen ikväll får ja se  vad som händer, blir väll lite coca cola iaf eftersom de e helg ;) Som ja har längtat haha.
Inge fest iaf, så tråkig är jag. Men spar mig till Halloween då jävlar, brak fest ;D ! Måste bara komma på vad jag ska klä ut mig till, kan inte komma på nått bra alls :(




 HJÄLP MIG ! :)  

Kommentarer
Postat av: Malin

hahhhaha jag har ALLTId tänk att jag ska vara en sån där:P Trodde inte de fanns sånna kostymer! MÅSTE få tag på en sån ;)

2009-10-25 @ 10:13:21
Postat av: kim

hahahaha ja de vore så jävla klockrent ;)

2009-10-25 @ 11:31:45
URL: http://kimfannyengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0