God morgon

Usch nu sitter jag och fryser. Uppe alldeles för tidigt :( Har mitt trogna the voice som sällskap iaf, även äcklet ;P Han har ju vart i söderhamn hela förra veckan, men nu är han tillbaka :) Så kan inte sitta här och sega mig så länge idag eftersom ja måste ut med honom innan skolan. Börjar inte förns efter lunch igentligen, alltså föreläsningen. Men ja ska träffa min grupp 8.30 för att fixa vår intervju, eller skriva ihop den iaf. Är väll redan klar tänker jag.  Gaah, känns som de ända jag ser i mitt huvud är när jag slutar, så jag får komma hem och sova igen ;P Är så förbannat jäkla trött, shit asså. Men ja måste även plugga lite idag innan ja får sova. Ge mig helg igen haha.



Fan saknar denna häst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0