Fredag

Idag ska jag ha en riktig jävla städdag, äntligen haha ! :) Faktiskt så har ja längtat, jobbigt att ha så stökigt, men har verkligen inte haft tid att ta tag i det i veckan. Men idag så fan :) Får ju finfrämmande ikväll med, Idoooltajm ;) Vi e Eriks bästa fanclub ;)
Vi ska även på barnenshus och dollar :) Boa med får vi inte glömma, viktigt med alkohol för en lyckad fest ;)

Ja annars då, saknar mitt lilla äckel jätte mycket. Har inte vart borta från han så här mkt förr tror jag. Tänk om han glömmer bort mig ? :O Så som Parilla brukar kunna göra haha. Då blir jag lite lessen i ögat.



Vilka boobis ja fått på senare dar, det hjälper att äta på donken och aldrig träna ;)


Kommentarer
Postat av: Jonas

ja kim vafan hände?! trode seriöst att det där inte var du! shit! ser grymt sexig ut där iaf!

2009-10-30 @ 14:29:21
Postat av: nathalie

haha men vilken babe;) jaa tror jag vill ha dina boobs ja;)

2009-10-30 @ 16:45:58
URL: http://nathalieisabella.blogg.se/
Postat av: kim

tack Jonas, vilken jonas föresten haha? du kan inte ha träffat mig nångång va ?

2009-10-30 @ 23:30:57
URL: http://kimfannyengman.blogg.se/
Postat av: Jonas

jag är en snygg sexig och singel;) haha ja vi har träffats ett ex antal ggr :P haha

2009-10-31 @ 00:56:56
Postat av: kim

haha okej Jonas, men på fyllan eller ? För de där är inte jag på bilden haha, herregud ja har inga tuttar. ;P Ja har klippt dit mitt ansikte bara.

2009-10-31 @ 09:23:38
URL: http://kimfannyengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0