Day at the town

Bra engelska ? haha

Jaaa, det vart några timmar på stan iaf :) Halloweendräkts spaning och lite prylshopping ;P Vi han med en fika också och spanade in lite fulisar som gick förbi ;) haha . Jag träffade på Mamma och dom också, som va här och skulle se M Jackson på bio, Så jag fick tillbaka min mobil! :D Äntligen liksom, och den funkar :D Fick prova för Malin ringde ju hehe ;P Kändes asbra.
När ja kom hem så lagade jag mat iaf, betalade räkningar så ja e helt fattig och diskade undan massa disk. De va på tiden haha, men har verkligen inte haft tid med nått i veckan så ser ut som ett helvete här. Stöka till går ju bra, men att städa de tar ju tid haha ;P Men ska ta tag i det i morgon, ska faktiskt bli riktigt skönt :) Får ju finfrämmande med, på lite Idolmys och eventuell festplanering :) Beror ju på hur många som tänker banga på vår fest haha. Hade de kommit ett gäng hade vi fixat värsta bra grejjerna iaf, men blir de bara jätte några så tar vi helt vanlig förfest bara. Supa ska vi iaf ;)

Dagens, Mina nya stövlar :D


Kommentarer
Postat av: nathalie

meen hallåja snygging;)

2009-10-29 @ 22:15:47
URL: http://nathalieisabella.blogg.se/
Postat av: christian

nej det är inte snyggt med så höga skor, man ska ha under knäväcken , de där ser ut som ett par horstövlar

2009-11-01 @ 21:48:44
Postat av: kim

Christian : Men jag är Hora visste du inte det ;) haha

2009-11-02 @ 06:57:46
URL: http://kimfannyengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0