Back in Gävle

Yes nu är jag hemma igen. Efter donken i sandviken så åkte jag med hem till Ida :) Vi kollade på film, lost nånting hette den. Skitrolig haha ;P chaka you´re an asshole !
Även att jag fick flaskamata en av dom söta kattungarna :D Fan va gosit de va, sötaste missen jag sett :) en liten Urban kanske haha ;) Nä ja bara skojja. Men satan va sötis :) Det va iaf supertrevligt att träffa Ida igen, vi hade lite att ta igen :) Hoppas de inte dröjer lika länge till nästa gång nu, skärpning;P

Men nu ska jag iaf sova. Trött som fan är jag och ska upp typ 6 i morgon. Tur ja hade som inte fick tillbaka min hund iaf. För då hade ja fått kliva upp ännu tidigare för att gå ut med honom innan skolan också. Fast jag saknar ju mitt lilla äckel just nu haha ;P Men Nelly vägrade tydligen att mamma och stefan skulle ta med honom hit idag så ja, får väll tillbaka honom på lördag då kanske haha.

Kommentarer
Postat av: Ida

:) vi har mycket mer att ta igen ;) det var inte allt :D hehehe.

2009-10-09 @ 09:23:19
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0