vafan är de som händer !?

Ja blir fan rädd ja haha. Antingen så hallucinerar ja kraftigt eller så finns de riktigt knäppa människor här i gävle. Den bilen ja hörde som sladda omkring förra natten, ja hörde den igen nu inatt. Kollade på klockan, 04.27. Nä nu jävlar tänkte jag, så jag sprang fram till fönstret och då ser ja en skitful volvo, typ 240. Som kommer och åker, stannar och burnar lite här utanför och drar vidare, med Dörren öppen. Alltså förardörren. Sen när den åkt iväg kommer det en vanlig bil och åker förbi, jag ser också en människa som går bortanför korsningen. Ja måste ha världens livligaste fantasi eller så hände det faktiskt på riktigt. Två nätter i rad.
Blir det samma inatt igen så ska ja fan ta kort på biljäveln så ja ser om de e hallucinationer eller riktiga idioter i världens skabbigaste bil haha. Lite skumt tycker jag. Även att de också Två nätter i rad, precis innan ja har somnat. Så har de låtit som någon knölar ihop en chipspåse på vardagsrumsbordet. Men gissa vad, de ligger ingen jävla chipspåse där haha. Käre värld.

Nu dricker ja lite te iaf, har vart ut med Enzo på "morgon" promenad. Vart ju en jäkla sovmorgon idag tack vare att ja hade lite svårt att somna om inatt.. Senare ska ja väll åka iväg och handla lite, även försöka hitta till den affären där min bok har hamnat. Förstog väll att den inte skulle komma hem till dörren den här gången, bara för att ja inte har min gps längre och inte kommer hitta till den där jävla gatan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0