Tisdag

Och dags för ännu en föreläsning. Blir väll fortsättning på den vi hade i igår. Rätt intressant men vafan ja skulle kunna döda för att få gå å lägga mig igen. Tröttöga.com
Även att ja sovit så jäkla dåligt inatt. Vaknat flera ggr av massa saker, en gång vaknade jag av att jag hörde nån som sladda runt ute eller nått, skrek i nåra däck liksom utav bara helvete. De måste ju ha vart runt 4 eller nått, bra att vara ute och köra då liksom. Men sen efter de så drömde jag att ja åkte ut och kollade varför de hade låtit så mkt och då såg ja att nån hade kört över en skylt i korsningen, vänt och sen kört över en hel busskur haha. Bra dröm. Sen när ja skulle parkera igen så va de helt tomt på parkeringen, jaha tänkte jag. Man kanske inte får stå här längre då, och helt plötsligt så va de ingen bil ja skulle parkera utan en liten shettis (ponny). Så jag gick till en skogsdunge och övervägde att parkera honom där vid ett träd, men visste inte riktigt om jag vågade lämna honom ifall nån skulle hitta honom. Sen vaknade jag haha. Skum  dröm, låt mig vara när jag sover liksom.

Nu är det The Voice och te iaf, men längtar tills ikväll. D H och sen soova! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0