Tisdag

Glömde blogga i morse hehe, ja va alldeles för trött ;P
Har haft föreläsning iaf, vart en jäkla massa prat om bröstmjölk, laktos och gluten haha. Så ja vi får hoppas att de kommer med på tentan eftersom de tog upp en massa tid på föreläsningen, vi ligger ju redan efter typ två föreläsningar eller nått :S Om folk kunde gå hem och googla istället för att fråga om Precis allt, vi ska ju inte bli läkare liksom. haha ne men faktiskt, det är lite stressande att vi inte kommer hinna ta upp allt som kommer med på tentan..

Åkte iaf och handlade lite efter skolan. Morötter och lite mandlar och russin. Tänkte ha som snacks typ när jag blir sugen på nått. Ja äter ju hela tiden när ja har tråkigt, och värst är det när man måste plugga. Så inte undra på att man har dubbelhaka liksom :/ Men nuuu ska den bort! Beach 2010 here I come ;)

Tog en promenad med Äcklet när jag kom hem. Tänkte ta en långis, men när jag går ut så märker ja att ja inte har några bajspåsar med mig. Smart Ass liksom. Så de vart inte nån jätte lång promenad, jag vågar inte gå iväg utan bajspåsar liksom, man har ju fått lära sig att han sätter sig där det minst passar när man inte har påsar med. Så gick ner till ån och tillbaka, får duga för idag. Vågar inte gå på en långpromenad när de e mörkt, får ta en i morgon istället :)

Efter promenaden så gjorde jag lite tonfisk sallad, mumma :) Så nu har jag mat till i morgon med. Ska väll plugga lite nu kanske, passa på innan de börjar massa bra på tv. Desperate Housewives ikväll ju :D Finns inget som kan få mig att inte se på de ;) Nästan inte iaf.


Karlskoga 2009


Kommentarer
Postat av: nathalie

fan nice kim! bra snacks! ååå vad söt vovvisen är : ) ikväll är de desperata hemmafruarna jaeeeeeeeeeessss!!!!!!

2009-11-10 @ 18:42:28
URL: http://nathalieisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0