Snöar ?

Fast de va det lilla, som tur är. Inget som lägger sig på backen iaf.
Nu har jag iaf vart och handlat lite, och hämtat min bok. Lyckades hitta, fan va ja e bra ;)
Men där ska ja fan aldrig mer handla, mycket dyrare än Maxi tycker jag, så handla bara tre små saker. Ägg, tonfisk och rödlök. Ska göra lite sallad innan de ja har i kylen blir gammalt. När jag skulle hämta ut mitt paket så frågade hon som stog i kassan om ja hade Hans leg också. Jag öööh hans ? hon bah, Ja det står på Kim Engman. Haha okej men de e jag. Shit haha, hade glömt att folk faktiskt tror att bara killar heter så.

När jag åkte så såg jag även att de var sånna här burnspår i marken där jag såg bilen inatt. Så jag hallucinerar inte haha ;P OM ja inte gör de dagligen med då, tror att jag såg spåren bara men va e oddsen för de liksom ;P

Nä nu ska jag göra lite mat, inte alls sugen men har inte direkt mycket annat att göra ;P Ikväll blir det Greys Anatomy iaf, hade vart trevligt med sällskap men kan inte åka iväg nånstans för då har ja ju ingen parkering när jag kommer hem igen :( Även att fan alla e på herrmiddagen och kåren sen på kvällen. Hoppas dom får en bra kväll iaf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0