Panik

Ja paniken börjar komma nu :S Ja vet inte alls vad jag ska ta mig till..
Har fan inga pengar.. Och dom jag får den här månaden ska räcka till TVÅ hyror, plus alla andra utgifter.. Man får ju inte studiebidrag under jullovet. Fattar seriöst inte hur csn tänker, hur fan tror dom att man ska kunna klara sig på Ett månadsbidrag i två månader ? min senaste bok ja köpte till skolan kostar 800 spänn! de e fan mycket pengar. Och sen är man ju människa så man måste ju äta för att överleva också. Nä fan ja vet inte ja e. Det ser inte alls bra ut. Bara hyran för två månader blir ju 6600, det är ungefär de ja får i bidrag.. Matematiken går inte ihop. Och även om man skaffar jobb under lovet så får man ju inte dom pengarna förns månaden efter! Ja tror inte att gavlegårdarna har överseende med att man e en månad sen med hyran heller för att man har lov.

Jävla helvete säger jag bara, de e inte alls kul att plugga längre :( Jävligt lätt att få jobb i dom här trakterna med menar ja.. Min bil är på väg att säga upp sig med, hur ska ja då klara mig ? ja har för långt för att gå till skolan, det hinner jag aldrig om ja ska hem på lunchen till Enzo. Jag måste ha bil  helt enkelt. Fan ja e så jävla körd..
Har sökt jobb med, men de lär ja ju aldrig få. Och de va de ända extra jobbet som fanns just nu.. Fan ibland är livet lite väl svårt tycker ja. Är de meningen att man typ ska har rika föräldrar för att kunna studera eller ? fan less är jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0