ooops

Nu har ja kollat klart på de ja skulle, min tisdags kväll är över för den här gången :( Undrar om Molly dog  i Ugly Betty, och jävla Susan som sköt Katherine hahahahaha! Fan va bra gjort, hon är ju fan läskig ;P
Nu har jag vart ut på kvällskiss med Enzo, han slockande direkt vi kom in han hehe. Är väll dags för mig med snart, och i morgo väntas de Soooovmorgon ! :) Är ledig hela dagen, riktigt skönt. Även fast de e rätt trevligt att gå till skolan med :) Men vi e ju vana att vara lediga lite då och då ;P
Även att min bok kommer i morgon, Ska göra iaf. Så då är de väll bara att börja läsa, har ju tenta snart igen. Och vi tänkte göra ett mycket bättre jobb den här gången, tror de kommer vara lättare också. Bara för de kommer de väll gå åt helvete ;)

Kårkväll imorgon med tydligen, men vi dissar det. Jag iaf, har äntligen fått tillbaka min hund så känns inge bra att lämna han och sticka på fest de första jag gör. Även att ja vill spara mina pengar för nått viktigare, va ju ut i helgen som va liksom. Lägger ja hellre pengar på en hemresa så ja kan engagera mig lite i min häst.

Nä, Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0