Navy CIS

Det började precis, nice att ja inte missar de för en gångs skull. Brukar annars komma på att de är när de redan gått en halvtimme.

Gick bra i skolan iaf, det tog inte alls lång tid och vi hade roligt ;) Våldtog vårt grishjärta hahahaha. Sen fick kolla på en hög med äckliga lungor och en strupe som hängde slak, mums haha. Men lärorikt iaf, den här kursen är så rolig ;D Fick se ett klipp från herrmiddagen med, stripp scenen som Malin var med i ;) Mycket nice haha, vi är med nästa år vi med. När vi e i form för beach 2010 liksom hehe.

Efter skolan så åkte jag och handlade popcorn. Jag måste ha de ikväll när ja ska se på sos gute. Eller va ja nu ska titta på hehe ;P Märkte att mitt kort var spärrat :O Tur att popcorn inte kostar så mkt så de hade jag löst. Men mamma har ringt och fixat det nu med banken så i morgon ska mitt nya kort funka :) Trodde inte att ja behövde använda de än eftersom mitt vanliga kort inte går ut förns mars 2010 men tydligen så var det problemet. Tur de funkar nu så ja kan tanka och åka hem till söderhamn i morgon :) Länge sen nu ju, inte van att vara borta så mkt ;P
När ja kom hem sen, så tog ja på mig vinterjackan och skulle ut med Enzo. Hade luvan på mig och när jag böjer mig ner och ska ta kopplet så blir han skiträdd och springer iväg haha. Tömde analsäckarna som han gör när han blir skiträdd. Så han luktade inte så gott efter de, Men nu är han nybadad och luktar gott hundschampo iaf :)


Kommentarer
Postat av: nathalie

hahahahah men snyggt hörru!!!! mohaohaha

2009-11-05 @ 21:56:28
URL: http://nathalieisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0