näe fan.

Guud va ja mår dåligt idaaaag. Inte nog med att jag måste kliva upp sjukt tidigt, jag har så ont i huvudet så ja dööör, och ont i magen på det :( Stackars mig. Känner mig jättesugen på att dissa föreläsningen men de kan ja ju inte göra, får gå dit och försöka iaf. Men blir de värre då måste ja nog åka hem :S Ingen ide och sitta där och må illa om man ändå inte fattar nått liksom. Men ska prova iaf, sista dagen i veckan liksom. Sen i eftermiddag så ska jag åka hem till söderhamn iaf, Om mitt kort funkar så jag kan tanka.
Sen får ja se vad som händer hemma, som sagt så var jag sugen på fest. Men de e ja inte längre haha. Bara sugen på att sova. Men min msn har fuckat ur så kan inte gå in där och ta bort att ja e sugen på fest. Man måste tydligen ha en ny version för att kunna logga in och de går inte att installera. Jag provade en gång men då la internet av helt så ja fick starta om datan. Kul Jul jää.

Nu ska dom på the voice få besök av två ormar snart,en snäll och en farlig tydligen. Trevligt haha.

Nä fan för mitt huvud, det är hemskt. Började redan igår och idag e det mycket värre :( crap



Känns som ja vaknar upp efter en riktigt jävla blöt kväll, men neeee ja e helt oskyldig :/


Kommentarer
Postat av: nathalie

fan vi är ett bra team vi ;) jaa snutar vi skulle vara bra snutar vi ;) Pusss

2009-11-06 @ 14:08:32
URL: http://nathalieisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0