Måndag

Är en tröttis idag ja. Åkte från söderhamn i morse och började skolan kvart i 9. Tar ju sin lilla tid att åka min bil också eftersom den inte går helt friskt hehe. Går inte åka fortare än 90 nu, så lite bättre än förr iaf då de bara gick att åka ma 80.
Jaja, föreläsningen gick bra iaf, lyckades hålla mig vaken även om de va svårt haha. Shit blir bara tröttare och tröttare på dom där föreläsningarna tycker ja. Men hade iaf min sockerfria (äckliga) yoghurt som kunde pigga till ibland, viktigt med mellanmål ;)

Efter skolan så åkte vi iaf ut på Maxi och handlade lite. Jag Magda och Nathalie. Bra att ha med Nathalie som vet va som är bra att äta ;) Köpte låglaktosmjölk haha. Den är ju svingod och så tydligen inte så onyttig heller ;P Så ja vart nöjd, de smakade asbra i teet iaf ;D Mumma

Nee, kanske skulle plugga lite nu. Eller ta en powernap.




Låglaktos is the shit! Går inte ut förns februari 2010, ingen annan mjölk är så hållbar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0