Lördag

Tröttöga jag, har inte orkat blogga heller. Uppe tidigt och släppte ut hästarna, regnade som vanligt så mockade på engång så jag inte behövde åka dit nått mer idag, skulle ändå inte rida liksom.
Blev inge fest idag heller, så har vart hemma hela dagen förutom när vi va på E-center. Jag vet, Kul lördag. Men ja har ju ändå så jävla ont i huvudet så skulle igentligen bara vilja gå och lägga mig, men har ju ingen säng här hemma så måste vänta tills senare. Tror dom inte blir så glada om ja ockuperar soffan för att sova om nån vill se på tv liksom hehe :P Jaja shit happens, skulle ha stannat i Gävle haha. Kunde jag och Nathalie gått ut och dansat lite :)


Lussi gillar inte att vara med på kort, Lurvtuss har hon blivit.




Neee, va händer. Vi väntar på att Stefan ska komma hem så vi kan fixa lite käk :)

Ha de så jävla trevligt hörni ;)

 


Kommentarer
Postat av: nathalie

jaa eller hur, kanske ta ladda för typ nästa helg? ;D om vi fortfarande då är danspartysugna ;-) kramis

2009-11-07 @ 20:27:25
URL: http://nathalieisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0