Läggdags

Ja fan de e en dag i morgon med. Och kanske vore bra om man inte halvsover på föreläsningen i morgon haha. Sjukt trött idag alltså.
Nu har jag iaf fått tillbaka min hund :D Och vart på valbo en sväng med mamma och om, fikat lite medans Ferrari var på klippning :) Fin vart han hehe, och Enzo och Parilla vart arga för dom kände inte igen han haha. Samma visa varje gång. Har beställt boken nu med, Får se vart den hamnar. Utanför min dörr som sist eller om ja får hämta den någonstans. Ville ju först inte ha hem den igen, eftersom nån kan ju sno den om ja inte e hemma, den går ju inte ner i brevinkastet liksom. Hade tur förra gången böckerna kom för då va ja ju hemma. Men ja kom på att ja har ju fan ingen gps längre, så vettefan om ja hittar till nått evetuellt utlämningställe. Även att ja tror att ja e ledig då böckerna kommer, så ja kan vara hemma och ta emot dom. Bara för att ja nu skulle Föredra att den kommer hem som förra gången, så kommer ja säkert få hämta den någonstans, min vanliga tur liksom :S

Nä nu tar ja och gör kväller tror ja, jag och Enzo :)


Man blir ju tokig av att kolla på gamla bilder, världens sötaste blir helt varm i hjärtat:)
Första dagen som min hund här, skålarna var lite för stora haha, ja hade inte väntat
mig att han skulle vara så liten :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0