Kallt

Skittrött idag, som vanligt när man måste kliva upp alldeles för tidigt.
Gick ut med Enzo och de va frostig/snöigt?  överallt. Fan de va svinkallt ute, ja bara shit de gick fort. Från plusgrader till 10- minst!

Så kommer jag in igen, kollar termometern i köket, 2-.. hmm Hur fan ska de gå i vinter, ja kan snart inte klä på mig mer än ja redan gör, ska ja behöva rasta enzo inomhus eller :P ja de e frågan.

Ser på the voice nu, dom pratade om svinet innan. haha Paul e helt galen och tycker man ska ta vaccinet för han har ju haft svinet och han vart jätte dålig. Men alla behöver inte bli lika dåliga som han av influensan. När jag hade det (som ja iaf tror att ja hade) så mådde ja jätte dåligt men ja höll ju inte direkt på att dö av andnöd. Så ja tycker att vill man inte vaccinera sig så klart man ska låta bli. Man kan ju bli sämre av att ta vaccinet än va man blir av själva svinet. Ja chansar hellre på att jag antingen redan har haft svinet, eller Kanske inte får det. Än att spruta in skiten i kroppen, okej de e en liten mängd, men uppenbarligen så räcker de för att folk ska bli jättedåliga. Nej ja dissar de ja hehe.

Suuuuuck lång dag i skolan som väntar sen. Halv 5 ska vi tydligen gå till. Men ja tvivlar på att de vi har på eftermiddagen tar så lång tid, lika som när vi kutta i hjärta, de skulle ju hålla på till 4 men vi slutade före 3 tror ja. Och idag ska vi ha HLR (hjärt och lungräddning) Och det kan ju omöjligt ta så lång tid. Inte så svårt ju. Jaja hoppas på att de inte tar så lång tid iaf..

 

 


Kommentarer
Postat av: Marie

Sätt på vovven en blöja ;D et ska jag göra när det är för kallt för o gå ut :O)!Hälsa söderhamn!!

2009-11-13 @ 17:21:28
URL: http://bebopalula.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0