I´m Alive

Men shit så seg haha.
Vaknade tidigt i morse, ensam i nathalies stora sänga haha ;P Vi snackade lite, men minns knappt om vad för ja hade inte sovit mycket haha. Vart ju en lite promenad efter krogen till en efterfest som inte blev av. Sen vart det massa surr innan vi somnade. Men de va en grymt rolig kväll iaf, med lite Jag har aldrig och Sanning eller konsekvens. Ryska posten också i köket haha ;)

Somnade om en sväng i morse med, trött som man va. När jag vaknade nästa gång så hade nathalie hunnit med att cykla bort på Willys och gå ut med Enzo haha ;P Lyx ! Han va rastad och klar när jag vaknade, satt på soffan och stirrade på mig. Så när jag rörde på mig så hoppade han upp till mig i sängen, Gofis :)
Vi har suttit med varsin dator i knät och svettats typ hela dagen haha, En äkta slapp bakisdag ;P
Men nu är jag hemma igen, har ätit lite soppa :) Och nu ser ja på filip och fredrik, de e ju så kul ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0