Hatar det.

Powernap haha, eller de va nogmer än så ;P Men när man somnar på soffan men kläderna på, vaknar tröttare än man va innan, med huvudvärk och alldeles för vaarm. Men nu har ja iaf vart ut på promenad i mörkret, rasta äcklet lite. Känndes som kl va typ 9 på kvällen men nej då haha. Inte ens speciellt kallt ute, men ja tog ändå på mig min nya jacka, hellre lite för varm än för kall ;P

Ska väll ta och göra lite middag nu kanske, men ja mår lite illa så är inte skitsugen. Men äta bör man annars dör man. Sen ikväll väntas bra tv, eller Underbar tv snarare. Först Ugly Betty och sen världen bästa DH :) Man får aldrig nog, ett slags beroende skulle jag vilja kalla det, hellre slutar jag dricka alkohol än aldrig mer ser desperate ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0