Finished

Nu är tentan avklarad! De gick väll hyffsat, ja är väll godkänd iaf och de e huvudsaken. Ska ju inte bli läkare liksom ;)
Skönt att ha den ur världen iaf, nu går tankarna till den gamla tentan som vi får veta resultatet på på måndag.. De känns inte speciellt bra haha. Skulle tippa på att ja kanske fick ihop 3 poäng ;P

Jaja. När ja kom hem så städade jag iaf, de va riktigt skönt faktiskt :) Trevligare att vara här nu ;P
Sen kom mamma och gänget med lite lådor till mig. Med saker från mitt gamla rum i söderhamn. Så nu står de i mitt förråd i källaren ;P Sen åkte vi ut på Valbo och kikade lite och åt mat :) Goooood mat :D Va trevligt iaf att dom kom ner eftersom ja inte åker hem nått i helgen :) Nu sitter jag bara och väntar på att Idol ska börja, Hejja Erik! Han har ju sån läcker röst.
Och sen ska ja väll sova, trött är man ju efter en pluggvecka. Och i morgon så är det ju partydags :D Fan taggad till max, det kommer nog blir skitkul :) Massa ideer har vi på kul lekar, ryska posten bla i en garderob som står där ;) hhahaha, fast med egna saker istället för typ handtag. Assgrab e bra ;)



Fan storm ute också, nästan lika blåsigt som på mantorp när vi skull resa tältet.
Ge mig sommar och racing nuuuuu!


Kommentarer
Postat av: Ida

hehe roligt :D

2009-11-22 @ 12:14:20
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0