Fars dag

Grattis på farsdag Pappa! :)

Jaaa annars då, har ja inte gjort så mkt idag, tvättar för fullt. Måste ju passa på när man är hemma, har inte vågat prova tvättstugan i lägenheten än, vet ju inte hur man trycker på dom där maskinerna. Helt andra knappar liksom :P Men dagen kommer väll då jag lär prova första gången haha, ska bli intressant ;P
Kollar på Hockey nu med bror, 7-0 till Finland, locking goood hahahah.
Ska snart åka hem jag, till Gävle. Ska bara tvätta klart först.
A just det, när jag va och handlade idag på E-center så vart man ju road. Stog ett gäng mogna killar på parkeringen. När jag kom och gick så va de nån som sjöng nått " vill ha dig i mörkret hos mig" SÖK TILL IDOL, asbra! Vilket lustigt sammanträffande att en turkgubbe sjöng på samma sak när han gick förbi mig i gävle förut, hmm samband där ? Sen fick ja höra nått om min stjärt med. Jag visste faktiskt inte att man fick köra bil när man va 12 år ? :O Hoppas ni kom hem ordentligt haha.

Jaaaaaaaaaaa, ikväll blir det Bingolotto iaf.    Get rich or die Trying


Gbg Cityrace, 2008


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0