update

Fick lite tråkigt så skriver väll lite då ;P
Har iaf vart och solduschat idag igen. Like it ;) Synd att de kostar så mycket så jag lär ju inte kunna göra det nått mer hehe. Fick ju två ggr i presentkort när jag fyllde och dom är slut nu ;) Så nu är jag brun och fin iaf :) Men kommer försvinna en hel del när jag duschar sen..
Efter det så åkte jag hem och försökte äta något, fick i mig en halv macka bara. Har så sjukt ont överallt, speciellt i magen så har inte kunnat äta så mkt idag. Men men.
Sen så var det iaf resurscentrum som gällde. Nån som berätta om vad man har för rättigheter som konsument, som jag fattade det ;P Jag och Maria var skapligt trötta så man orkade fan inte lyssna ;P
Sen åkte vi på Donken och åt lite :) Inge kul att åka hem , trevligare att sitta där och snacka :) Och sen åker jag hem och plockade upp efter Enzo hehe. Alltså inte bajs då utan papperkartonger som han hade bitit till småbitar och spridit ut i köket :S Och stallet har jag också gjort klart, så nu är det en soffkväll kvar bara ;P Med underbara Desperate Housewives :D Wihoooo !



Som sagt,Gillar soldusch ;)
Och att jag faktiskt var brunare än vad det ser ut som på bilden. Så där kanse jag kommer se ut när jag har duschat liksom.

Kommentarer
Postat av: Hihi

sån jävla härlig mage! ;D~~~~~~

runka MASSOR till

2009-06-05 @ 02:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0