Tråkigt.

Ännu en dag som singel. Är väll så man ska se det.
Men jag vill nog inte vara singel, de va inge kul :(

Igår så träffade jag maria igen iaf, en snabbis bara på resurscentrum men ändå :) Sen åkte jag till cfl och pratade med historia läraren så nu ska jag bara få tag på historiaboken (den va dyyyyr haha) å se så ska jag börja råplugga. Ska försöka bli klar med kursen innan sommaren liksom, hade tre veckor på mig hehe.
Sen var jag till gth efter det, och skickade iväg mina betyg och högskoleprovs resultatet :P Så nu är det gjort. Sen vart det en promenad med Jonas på kvällen, och en titt på hans lägenhet. Blir nog jätte fint det där :)  Synd att situationen är som den är, annars hade kanske jag också kunnat joina på inflyttningsfesten hehe ;P
Va depp jag vart idag dåååååå!! :( tråkigt. Men jag drömde en sak, och de va lite jobbigt när man vaknade upp och så var det just bara en dröm.. Varför kan jag inte sluta hoppas på att de ska hända? varför kan jag inte bara släppa det? jag blir så arg på mig själv, jag vill också kunna ta det lika lätt som alla andra :( Jag har ingen lust till nånting idag känner jag, kan lika gärna gå och lägga mig igen.................

Tur jag har mina bästa vänner iaf :) Ni är så otroligt söta och ni betyder allt för mig <3



önskar du kunde sakna mig också
iaf lite...


Kommentarer
Postat av: Ida

Vad fick du på högskoleprovet?! :D

2009-05-13 @ 16:25:33
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: Karin

Och du betyder allt för oss!

2009-05-13 @ 18:08:56
URL: http://tornros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0