tisdag

Nu är vi hemma igen. Efter en tripp till bollnäs :P Mongot skulle ju klippas lite. Vi gick även lite i affärer och kikade medans men köpte ju naturligtvis inget haha. Har ju inga pengar, men fanns ändå inte så mkt där som man ville ha heller. Jag skulle behöva en ny väska, och ett par klackskor. Har ju inte nå skor när jag ska ut längre. Inga som funkar :/ Men va väll bra jag inte hitta nåra snygga kanske, eftersom jag ändå inte hade kunnat köpa dom haha . Gaaah, ge mig Money ! Är ju så mkt saker som jag behöver ha. Typ tunikor i mängder ! och ett par svarta shorts skulle jag vilja ha :P
Nä undrar jag om man skulle ta och bläddra lite i historieboken, kanske gå ut och sätta mig i solen så man blir lite brun och fräsch till Göteborg ;) Ohyees.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0