Söndag

Jag har vart uppe länge kan jag lova. Ett under att jag inte är dötrött.
Igår så va man ju ute på en nattpromenad typ. Gick väll nästan i 2 timmar runt på stan och kolla på fulla folk ;) Det va trevligt iaf :) somnade väll halv två kanske :P
Så var man uppe 8 idag. Åkte och släppte ut hästarna, mockade åt båda medans dom åt upp sin frukost och sen stack jag ut och red på Pullan. Inte nån jobbig tur, de va ju så grymt varmt fast ja va där tidigt. Så man orkade inte så mycket :P
Två ormar såg jag också. Fast inga farliga haha. Kastade lite gran på en så den skulle flytta sig. Vill ju inte ta bort en mosad orm under hennes fot sen liksom :S
Nu har jag lagt ut bilderna på facebook också, för den som vill se ;) Och nu ska jag nog ut och sola, man får ju ångest annars om man inte tar vara på solen ;) Skulle ju vara skönt att inte vara vit som snö i Göteborg sen iaf :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0