Riddags

Nu har jag inte gjort så mycket av min dag så ska iväg och rida av mig lite donken fett haha.
Just det, var på donken och åt lunch med mamma förut. Jag kände inte för mat igentligen då jag inte var nå hungrig, så vart donken igen eftersom där kan man ta hotwings ;) och det är ju alltid gott, och inte så mkt mat heller :)
Där träffade vi på Torleif och Erika (veterinären och assistenten) Alltid lika trevligt :) Saknar att vara med dom lite faktiskt.
Nä som sagt, nu sticker jag ut och rider lite i stormen !
Längtar till i morgon då bästa Ida kommer och hämtar mig :D <3 Love you
Oooooooch Ida har blivit mormor ! Hitler har fått sina små kattungar :D


Kommentarer
Postat av: Ida

Och är det bra eller dåligt med 0,7?! haha jag kan ju ingenting jae

2009-05-14 @ 19:24:19
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0