Pepp höhö..

Ett roligt inlägg igen !
Ja faktiskt, Har träffat Karin idag :D vi åkte och käkade lunch tillsammans :) Jätte kul att träffas och prata lite <3 Få lite annat att tänka på så man inte deppar så mkt. Livet är bra jobbigt nu, även om jag hatar att erkänna att jag är så känslig :S  Det verkligen Suger !  Jag önskar att nån av mina kompisar kunde vara här nu i helgen , muntra upp mig lite så jag kanske inte har så jäkla ont i huvudet varje gång jag vaknar. Jag vet nog varför jag har det nu (hemligt)..
Usch jag känner mig så grymt jävla svag.
Även att det känns extra jobbigt att vissa blir mindre påverkad än andra, eller hur jag ska säga. Jag vill också kunna gå vidare så där lätt, Men jag vet inte ens om jag nånsin kommer kunna träffa nån annan. Känns som en omöjlighet just nu :S Hur jävla kul är det då !? bra framtid jag kommer få..
Och jag hatar att de ska vara så svårt att bestämma sig, varför kan jag inte känna så här jämt ? Då hade de kanske inte vart så här idag..
Nä fy fan ! jag hatar min situation just nu, och Hoppas att helgen flyger iväg fort som tusan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0