onsdag

Och det är storm ute haha. Så ja det blev inge solning idag va ? haha ;) Även inge ridning förmodligen heller, om de inte lugnar ner sig till senare då :P Skulle ju verkligen behöva röra på fläsket lite haha (just de fläsket men jag skojja ) .
Snart ska jag åka iväg och luncha hästarna iaf, är också skithungrig. Har druckit ett glas vatten till frukost haha. Men jag är så otroligt lat att jag hellre är utan mat än gör ordning nått ;) Och mammsen har ju åkt till örebro så blir en smal dag idag maby ? ;) höhö Men jag är sugen på Donken (hotwings) as always men Nej jag ska låta bli ;P Måste ju komma i mina jeans igen, börjar gråta snart haha. Måste måste måste läsa historia också, men de är ju sååå tråkigt haha. Trodde jag skulle tycka de va intressant, men så fel jag hade. Bara booooring ! :P Är roligare att titta på tv shop.. Men dagarna går fort iaf, snart är det fredag :) Och då blire förmodligen party, om jag har pengar haha. Har inte vågat kolla än för då bryter jag väll ihop. Bättre att jag tror att jag har pengar så jag får längta till helgen lite ;)  Men blir inge ridning på nytorp som vi först hade tänkt. Men det gör igentligen ingenting, eftersom vi ska åka buss till bollnäs, Det hade blivit liite för mkt packning med hästkläder och skit. Plus att man kanske inte är skitsugen på att rida dagen efter party liksom. Man är ju inte lika strong som förr i tiden ;) hehe
Nä men vadfan, nu måste jag ta tag i det här. Hej Historiaboken (dyraboken.com) !


Kommentarer
Postat av: Ida

naaaw vad du är söt! i love you tooooooo!!

2009-05-28 @ 15:35:04
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha det kommer , det kommer! :D ska knäppa snart! även på små bäbisarna

2009-05-28 @ 16:00:12
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0