Måndag

Ja nu har jag kollat på Ugly Betty, helt sjukt att jag lyckas fastna för allt haha ;) Nu börjar även Smallville som jag tyvär måste se :) Sen ska jag finally ta tag i min bil ! Den måste städas hahaha. Är inte så jätte kul att stinka häst när man åkt i den, iaf inte när man har vanliga kläder på sig och ska vara bland vanliga människor haha. Jag själv är ju miljöskadad så jag känner det inte ;)
Jag gillar även att ha lite planer nu :D Så skönt att veta att det händer lite saker :)
Meeeen, jag har lite panik inför Karlskoga ! Jag vet ju inte vad jag ska ha för kläder på mig !? Det har ju blivit sagt att om man ska ha teamkläder på sig så måste man har svarta byxor. Och jag har ju bara leggings isf. Och då kanske de inte är så smart att ha en piketröja till de bara hahaha. Inte för att jag har nån teamtröja, bara teamjacka :P Men är det kallt och jag vill ha den på mig så ska ja väll ha svarta brallor då också. Ska ju se lite proffsigt ut :P
Men de får jag lösa :)

Kommentarer
Postat av: Asall

Har också fastnat för betty..

2009-05-11 @ 17:52:07
URL: http://taslimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0