Lördag

Idag har vi hunnit med mycket måste jag säga ;)
För det första så va vi uppe skiiiitlänge igår. Kollade på film först, en läskig jävel ;) Sen gick vi och la oss typ tolv. Men direkt vi lyckades somna så skulle kristofer hämtas så de va bara att öppna ögonen och kliva upp igen ;) Men de va ganska roligt ändå haha, mycket skratt vart det iaf. Kom väll i säng typ 3 igen sen så man va rätt sliten när klockan ringde i morse. Men vi hade ju en del att göra så måsta kliva upp i tid. Åkte och hämtade kicki efter frukosten och sen åkte vi ut till valbo för att leta nå vita kläder som vi kunde ha på festen ikväll :) Hittade nått tillslut iaf ;) Även att jag hittade (eller Ida) haha Ett par exakt likadana jeansleggings som jag har, fast svarta !! Precis vad jag behövde ha så jag kan ha min teamjacka nästa helg ;D Det gillas !
Så nu är vi nyduschade, nyätna och redo för fest ;) Nästan haha. Ska bara klä på oss och sminka oss och fixa håret, så kanske ska snabba sig lite ändå ;)

Ses på krogen ikväll då ;) höhö

Kommentarer
Postat av: Ida

höhö! Vi får ta och styra upp en ny krogen runda på slicken!

2009-05-18 @ 11:33:23
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0