kväller

Ja nu har vi vart och hämtat nellys efterlängtade cykel ute i stallet. En gul postcykel haha. Skitläcker inte.
Pratat om hur de blir med hästen nästa vecka när vi drar ner till Göteborg också. Och det löser sig iaf :) Mormor får fixa luncherna bara på vardagarna som vi blir borta :) Åh jag längtar så grymt mycket kan jag säga ! Jag älskar göteborg, och jag älskar motorsport ! Iaf banracing. Inte typ rally eller folkrace :P Så härligt människor träffar man :D Och ett plus är ju om kevin vinner också ;) Då blir man stolt syster ;D Jää
Nu så har mamma och Nelly åkt iväg på donken. Vi åt ju lite mat tidigare men börjar bli hungrig igen för va ingen som fick i sig så mkt av det. Kevin hade råka köpt fel köttfärssås (påburk) och den smakade APA ! Man hade fan tårar i ögonen när man försökte svälja ner skiten haha. Så nu ska de inte sitta fel med lite hotwings och en cola ;) hehe Får dansa av mig det fettet i morgon kväll @ Tranan ;)
Och vi har ju avsnittet av Greys kvar att titta på. Missade ju det igår för att de va fotboll, men vi spelade in det med våran braa tv så vi kan se det idag istället, Finemang säger jag! ;)



Sa jag att jag dejtar mcdreamy eller ? ;)

Kommentarer
Postat av: kicki

Näe! jag visste de inte ;D haha..

2009-05-29 @ 08:35:54
URL: http://kickiluras.blogg.se/
Postat av: Ida

hahaha

2009-05-29 @ 08:50:32
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0