kväller



Ja nu är det kväller, och det är fortfarande varmt ute, Like it :)
Nu har vi nyss ätit, gott som tusan var det. Massa med sallad mmmums ! Vi har också vart på fotbollsmatch i borg. Kevins lag förlorade tyvär, men han gjorde ett mål iaf ;) Solat har jag gjort också, men jag vart fan inte brun. Det verkar helt omöjligt måste jag säga. Har ingen lust att lägga mig och grillas i ett solarium heller, även om jag tycker de faktiskt tar bättre.
Jaa, vad ska man skriva då? vi ska nog ut med hundarna på en lite prommis också. Men jag känner just nu inte för det, proppmätt och trött haha. Jag har ju faktiskt inte sovit så himla mycket i helgen, men de vare värt ;) Får väll sova hela vägen ner till Gbg på onsdag istället ;)
I morgon så ska jag till cfl, nått som resurscentrum har ordnat. Så jag och Maria ska väll dit samtidigt då :) mycket trevligare att ha en kompis att gå dit med än att komma helt ensam och bortkommen haha. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0