Hemma igen.

Ja idag har jag iaf gjort nått :) Började med att städa bilen, Yes jag gjorde för en gång skull nått som jag tänk göra ;) Så nu är den lite fräschare iaf ;P
Sen åkte jag och lunchade hästarna och gjorde stallet så jag inte behöver åka dit en gång till :P Sen hem och duscha och åka och hämta Maria :) Vi drog till Furan och fikade lite, och pratade en Massa! :) Super trevligt måste jag säga ;P

Pratade hemskt mycket om en speciell "sak" och det fick mig att tänka lite för mkt haha. Så jävla trist.. Blir nog en jobbig natt inatt skulle jag tro :( jag som trodde de va nästan över nu, men antar att det kommer kännas jobbigt braaaaa länge :/
Ska iaf till Mats senare om han svarar nångång. Annars hinner jag ju bli för trött ju ;) kl är ju snart 8 :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0